Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на сегменти?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на сегменти?

    Има ли някакви скрити тънкости при смяната на сигменти на Алфа Ромео 156ТС 16В?
    Блогодаря на всички предварително!

  • #2
    Няма нищо кой знае какво особено. Вадиш буталата, почистваш каналите хубаво с подходящ инструмент или в ултразвукова вана. Редиш сегментите на 120 градуса един от друг, омасляваш цилиндъра стягаш сегментите със скоба и мушкаш какво на всички други коли. Разбира се не пропускай да измериш взе пак хлабините.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Горните имат и посока, има стрелкичка или указание на тях......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Горните имат и посока, има стрелкичка или указание на тях......
        ... за горна и долна страна
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Да ползвам темата с един въпрос!
          При смяна на сегменти - какъв е пробега за разработване, до колко оборота е препоръчително да се кара и какви масла се ползват първоначално?
          Romeo 147, TS 1,6 2001

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Calobran Покажи съобщение
            Да ползвам темата с един въпрос!
            При смяна на сегменти - какъв е пробега за разработване, до колко оборота е препоръчително да се кара и какви масла се ползват първоначално?
            До 3000 об, 500-1000 км. За тея обороти май маслото не е особено важно
            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
            Alfa Romeo 156 2.0 TS

            рейтинг фотографов

            Comment


            • #7
              Караш поне 1500 км. Наблягвай на дългите преходи и да не минаваш 4000 - 4500 об. Това е. Маслото няма нужда да наливаш различно от това което трябва да се ползва по принцип.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                И като поставиш буталата на мястото им ги побутни малко с ръка настрани за да си сигурен, че не шават
                И си вземи хубави сегменти!!!!!
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Ако шават какво да прави човека в такъв случай? И какви сегменти да си купи?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от badmadafaka
                    Като неговите...
                    Точен отговор! Отвсякъде. Защото първия път с оригинални шаваха
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      От смяна на сегменти не отбирам, но някой да смени заглавието ще направи добре.
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #12
                        Ми то да не е като да отидеш в кауфланд и да напазаруваш. То се измерва и се купуват сегменти по размер с допуски и т.н. Сега ако те питам колко точно трябва да шават или да не шават какво ще ми кажеш? То си има допуски които трябва да се спазват. Прекалено стегнати сегменти гонят голям риск от счупване. За това си има данни, а не проверка на ръка колко шават буталата.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Ми то да не е като да отидеш в кауфланд и да напазаруваш. То се измерва и се купуват сегменти по размер с допуски и т.н. Сега ако те питам колко точно трябва да шават или да не шават какво ще ми кажеш? То си има допуски които трябва да се спазват. Прекалено стегнати сегменти гонят голям риск от счупване. За това си има данни, а не проверка на ръка колко шават буталата.
                          За това си има сегменти за колата - нормални, за първи, за втори ремонт. Моите цилиндри нямаха износване, но оригиналните, дето ми ги дадоха, не ставаха. А другите, дето ги взех - заспаха
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Ти разбираш ли как звучиш в момента с това изказване? Първия път взел си , сложил си ги без да ги премериш. На ръка е хлопало, решил си, че не стават. Взел си други, не е хлопало буталото и айде готово. Така ли стават ремонтите при теб? При теб... човека за когото теорията не му чужда и бълва компетентност по всички въпроси и ни учи нас дето им баеме ежеднвно?
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Ти разбираш ли как звучиш в момента с това изказване? Първия път взел си , сложил си ги без да ги премериш. На ръка е хлопало, решил си, че не стават. Взел си други, не е хлопало буталото и айде готово. Така ли стават ремонтите при теб? При теб... човека за когото теорията не му чужда и бълва компетентност по всички въпроси и ни учи нас дето им баеме ежеднвно?
                              За първия път не ми говори - правиха го ремонта едни нещастници. Там нямах участие. А сегментите бяха оригинални
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X